
Benvolgudes famílies,
Us convoquem a tots els pares, mares, tutors i tutores dels futurs alumnes d’ESO de l’institut Aiguaviva a una reunió que se celebrarà al nostre centre:
DATA DE REUNIÓ: Dimecres dia 18 de juny de 2025
LLOC: Sala d’actes. C/ Rambla Pompeu Fabra, 1.
HORA: 17:15 h
La reunió és d’especial importància, ja que entregarem la documentació i donarem la informació necessària referent a la matrícula del curs vinent 2025-26.
Per tal de retornar aquesta documentació omplerta i fer una primera entrevista amb els docents del nostre centre, podeu triar el dia i hora que millor us convingui a través dels 2 enllaços següents:
CITA ENTREVISTA – DOCUMENTACIÓ MATRÍCULA
A cada franja horària podrem rebre dues famílies, per això trobareu dos enllaços a dos calendaris diferents. Si veieu que en el primer, la franja horària que us va bé està ocupada, podeu clicar al segon enllaç per veure si encara està disponible.
Si tinguéssiu qualsevol pregunta, no dubteu a contactar amb nosaltres a través del correu electrònic secretaria@insaiguaviva.org o trucant al 93 593 24 36.
Us esperem a tots aquest dimecres 18 de juny!
L’equip directiu