El passat divendres 26 de maig es va graduar la 1a. promoció de Batxillerat del nostre institut i vam fer l’acte de graduació -tots molt «guapus» i guapes- al recinte d’ «El jardinet».
Tant als que aneu a fer les PAU aquesta setmana, com als que teniu pensades altres opcions, us desitgem MOLTA SORT!!!!
Si voleu veure fotos de la graduació, cliqueu aquí





